Back in the suburb

Sitter här och snaskar i mig min omellet. Tycker egentligen inte om omeletter (framförallt inte mina egna), men jag orkade inte göra ordning någonting annat. Har precis kommit hem från gymet och ska snart dra över till Paulis, om hon nu kollar sin mobil.. Soffi ringde precis också! Jag har inte hört någonting av dem där musketörerna på ett par dagar så det var lite härligt sådär. Hon undrade om vi skulle se Top model finalen som är ikväll! Åh vad jag vill!!! Men jag kan inte, för jag har andra planer som tyvärr går före. Hon har dock lovat att inte säga någonting, hoppas verkligen hon inte avslöjar för jag ska se det direkt när jag vaknar imorgon, wehå! Heja Klara!
Nu måste jag skynda mig, puss på er alla ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback