Det visste ni inte

Jag tycker att nästan det viktigaste hos en kille är att han luktar gott.
• Jag blev trampad av en häst när jag var 8år och ibland kan man se märket (när jag fryser/är varm).
Jag skrattar otroligt mycket och inte tillgjort utan det bara blir så.
• Om jag skulle ha ett sjätte sinne så skulle det vara att jag är synsk.
Jag har ett dåligt shoppingberoende/tvång.
• När jag är på en flygplats så inser jag verkligen hur stor världen är.
Jag älskar folk som driver med sig själva.
• Jag har jättesvårt att fokusera.
Jag önskar att jag var grym på att ta bilder.
• Jag är inte riktigt otroligt bra på någonting.
• Jag är jättebra på att få folk att tro att jag lyssnar men egentligen så är jag helt inne i andra tankar.
Beautriful-colorful-edit-girl-life-favim.com-324680_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback