Helg summary

Okej så helgen har varit till och från. Mått bra → mått piss → mått underbart . Tänker inte gå in i detalj för jag tycker inte om att skriva för personliga saker på bloggen och sånt men vill bara nämna att jag är så glad som har världens bästa pappa och att min syster är hemma nu är underbart. Dessutom så har jag flera vänner som jag tycker så mycket om! ATM ligger livet bra till! Hela famijen är samlad och vi ska äta söndagsmiddag tsm! Det har vi inte gjort alla tillsammans på flera månader. Har känt mig otroligt övergliven över mina systrar, heh. 
Idag vaknade jag vid 11 och åt nån slags brunch. Sen hjälpte jag pappa lite i trädgården men gick efter endast en halvtimme för att göra mig iordning till Castingen. Pappa följde med mig och det var så himla kul för hon som castade frågade om pappa kunde provfilma också för dem söker män i hans ålder till en annan reklamfilm. Pappa blev lite chockad men hur kul var inte det? Jag blev såklart avis men otroligt glad för hans skull! Han tycker dock inte att det är lika speciellt som jag tycker iom att den här branshen inte betyder så mycket för honom... ibland förstå jag bara mig inte på honom hahah! Fick även med papi till Zara efter och i got some stuff! Show you later!
Nu ska jag försöka plugga lite sen ska jag gå en efterlängtad promenad med min älskade bästa vän Pauline. Jag ska också ringa Emelie later! Hoppas ni alla får en underbar söndagskväll.
Juste har ni lurat någon idag? haha jag har gjort mitt bästa men ja ni kan ju redan lista ut hur det har gått...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback