I look like a fucked up kid

Okej det där var nog lite väl grovt men jag ser verkligen inte ut som en skänhetsdrottning ATM. Inte för att jag är någon skönhetsdrotting i vanliga fall heller "i'm no beautyqueen, i'm just beauty too me..." haha inte så sant det heller.. okej nu släpper vi det här.
Igår hade några tjejkompisar fixat en överraskningsmiddag för vår kompis Henrietta. Hon fyllde år på lovet men då var många borta så det blev nu istället. Det var verkligen jätteroligt och tjejerna hade planerat det så bra. Efter det åkta jag, sophie och ami hem till Edvin där det var några people. Vi sov även där och sen kom jag hem tidigt imorse. Hade en rolig kväll och vill bara säga till er som var med mig igåkväll, jag tror ni vet vilka ni är, att ni är underbara vänner och jag älskar er så mycket. Tack för allting! ♥

Well, ATM så siter jag här med pluggböckerna upp till hakan. har matte, engelska presentation, enelska inlämning och geografi läxa att ta tagi i idag. Vi har mer att göra, men jag får göra det någon annan dag.. hehe. Senare så ska snälla Ami hjälpa mig med plugget och sen kanske vi åker hem till Edvin och ser på film. NU är min pluggpaus slut och jag måste dra! Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback