No morningsleep

Godmorgon alla solstrålar, lol!
Satte väckarklockan på 08.00 för att ta reda på vart jag ska ha golf någonstan idag. Letade runt på hela nätet och till slut hittade jag min tränares nummer. Det roliga var att jag kom fram till hans mobil men det var hans fru som svarade. Jag blev jättenervös, men hon var hur rolig som helst. Precis en sån där gamaldam som är är med ungdom än gamal men samtidigt var hon som en underbar mormor. haha, hon sa iaf att det var sista gången förra veckan (då jag missade). Så nu är klockan 08.42 och jag kan inte somna om... fml. Har smsat Polen och ska se när hon hade tänk komma över... höhöh, hon har en deeeeel att berätta. Nu ska jag lägga mig och kolla påett gossipgirl avsnitt. Puss och kram ♥
En bild på mig och mina underbara systrar, tagen på Gotland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback