12 augusti 2012

 
Vaknade med ett ryck av att jag trodde att jag hade försovit mig. Klickade fort på klockan och såg att jag hade ca 1h kvar tills alarmet skulle gå. Älskar när man märker sånt! Sommande om och ja 1h senare gick alarmet igång och jag tog mig upp för att sätta på mig kläder och äta lite frukost. Jag gick sen till golfbanan och mötte upp pappa som spelade farfarsgolftävling. Jag gick med de sista 9 hålen och var hans caddie. Jag som dock är lite sjuk blev extremt andfådd (vilket var lite pinsamt för de andra två männen trodde jag var bakis). När vi väl kommit fram och var dygnsura av allt regn så stannade jag kvar och åt lunch på klubben med mamma och hennes vänner. Pappa körde hem mig innan prisutdelningen för att jag skulle börja röja i garderoben. Vi ska nämligen (möjligtvis) göra om ett litet rum till en walk-in closet åt moi! Wehå! Jag är extremt överlycklig iom att jag nu inte får in alla mina kläder i min garderob och det får ligga lite här och var i mitt rum. 
 
 
Jag har nu rensat i ca 1h och är helt slut (sjukling) så jag tog en paus. Ska kanske baka lite cupcakes med mina fina saker jag köpte i Köpenhamn! Ska även ladda upp bilder så att ni får se :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback