25 augusti 2012

555604_367327476669142_357391628_n_large
Godmorgon bloggen!
Igår var en helt ok dag. På eftermiddagen så hade jag utvecklingssamtal, vilket gick bra. Sen skulle jag, pao, mamma och anette gå en golfrunda men när vi precis kommit till första hålet så öster regnet ner och jag och pao fick ett inte så bra leende på läpparna. Vi gick 4 hål och sen tog vi oss hem. Mamma och Anette gick klart men vi tog paos bil hem, thank the lord att pao har både bil och körkort! Du är bäst P! På kvällen sen åkte jag hem till Sophie och sen ringde Edvin oss och frågade om vi ville komma till ett ställe där det var ett gäng människor. Vi drog dit och kvällens slut blev väldigt spontat. Jag sov hos S och vi vaknade vid halv elva, ja eller jag vaknade och väckte S. Bra kompis i know. VI åt en stor och härlig frukost, sen tog jag cykeln hem och nu ska vi två dra in till NK visningen. VI fick någon inbjudan pga av vårt nk kort så jag tänkte, varför inte. Ikväll ska jag på middag hos Pao och hennes kompis som fyller/har fyllt 18. Det ska bli riktigt kul!! Hörs senare puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback