27 augusti 2012

Hola hola! Jag lever.
 
Det är så att allt är lite körigt just nu. Igår fyllde Mickan 15 (wupp wupp) och hon hade an AMMAAZING brunch för oss tjejer. Nej men helt seriöst, den var fantastisk. Det var massor med god mat och jag som redan hade ätit mängder av mat kvällen innan rullade hem. Jag och mina vänner made great plans, mohaha you will know later, som vi alla blev sjukt taggade på. På eftermiddagen sen när jag kom hem så var det dags att börja röja i hela mitt rum för imorse nämligen så kom byggargubbarna och började med min.... walk-in closet!!! Tjoho! Okej den kommer inte bli megastor men ändå. Så just nu är det kaos hemma hos oss. Mitt rum är till största del ett damm-moln och jag sover i Emelies rum där det är fullt av saker. Mina saker, emelies saker, sy saker (rummet som blir min garderob)... osv osv... Men fint kommer det bli!
 
Idag började skola på riktigt. Jag hade faktiskt förväntat mig mycket värre men det var okej. 3h svenska, mentortid, 2h hål, skolfotto (det värsta någonsin i historien), 2 h bild och sen vart det över! Nej men helt ärligt, det var inte så farligt. Efter skolan skyndade jag mig hem till damm-molnet och den stackars hunden som var livrädd. Men jag hann inte vara hemma så länge för jag skulle hinna iväg till en provfilmning som gick bra! Missade precis tåget hem så jag och pappa fick vänta på nästa men det gjorde inte så mycekt för jag hade ändå lite läsläxa (!) att göra. 
 
Nu sitter jag i kaos rummet (men inget damm) med min dator i knät och ska plugga. Sen blir det middag. Pussar ♥
Underbara Johanna (eller Yoyo som jag alltid säger)
 
"Oh look i am a sexy waitress" well fo shooo you are! 
Detta är vår humor i ett nötskal. 
Vackra kvinnor. På bilden finner ni Mikaela (födelsedagsbarnet) och Sophie.
Underbara vänner, Alexandra Anna och Sophie.
Här har vi hela ligan. Oj så jag älskar er. Från vänster-> Andrea, Jag, Mikaela, Johanna, Sophie, Anna och Alexandra ♥

Kommentarer
Postat av: Sophie

Åhh när är den klaar???

Svar: Förhoppningsvis innan helgen! btw, i have gooood news om helgen!
Fredrika Ulff

2012-08-27 @ 20:12:43
URL: http://swedensophie.tumblr.com
Postat av: Mikaela

Fel stavning på mitt namn hörrö dudu.... ;) MIKAELA* ;)

Svar: hahah jag skulle skriva mickis och så blev det en blandning, lol! förlåt! <3 det är nu ändrat <3
Fredrika Ulff

2012-08-28 @ 19:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback