5 augusti 2012

Vaknade upp vid 12 av flickorna. Efter det tog vi oss ett bad i den iskalla poolen. Gud jag fick typ krampryck! Efter ett långt bad (vet inte varför det blev så långt faktiskt), så duschade vi och satte på oss kläder. Vi kurrade ihop oss i soffan och kollde på den gamla klassikern Aristocats. Den är ju bra för mysig! Om jag någon gång köper en katt så ska den heta Dushess eller Toulouse.
 
Jag och Sophie skulle ta oss hem med tåget från Vagnhärad klockan 15.41 så vi hann inte se klart hela filmen vilket var riktigt synd.. när man väl börar kolla på gamla Disney Filmer blir man helt fäst. Färden hem gick iaf bra efter mycket bök med tåg och tunnelbanan. Min vackra syster hämtade upp mig i Mörby så att jag slapp en till tågresa. Vi handlade lite mat för hon kom precis hem iförrgår och det fanns tydligen ingenting. Vi är helt ensamma fram till imorgon. Det kommer vara riktigt gos. Jag skulle ha varit med Bästisen men var tvungen att avboka för Cina sa att det ABSOLUT INTE gick för oss att mosa imorgon då mamma och Emelie kommer hem... Hoppas Pao förstår ♥ Nu är jag inne på min systers dator för mamma har med sig min dator i bilen, så jag kan inte ladda upp någon av bilderna vi har tagit så det får bli en från den underbara sidan Weheartit!
Tumblr_m8alsw8kyl1ryuiq5o1_500_large

Kommentarer
Postat av: Pauline

Mysig bild! Och ja, Pao förstår ;) ♥♥

2012-08-06 @ 10:51:32
URL: http://paulinestenseth.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback