Bra saker slutar alltid tidigare än dåliga för att man ska komma ihåg det bästa och inte behöva väntain det sämsta

Igår hade vi det jättetrevligt. Jag sov och sen åkte vi till min kusin. Hon fyllde 15 (precis som moi). Släckten var samlad och åt massa gott. Av oss fick hon en superfin blus ifrån Siststers. Hon verkade tycka om den. Jag fick även min konfirmationspresent av dem. Två underbara armband. Blev riktigt glad! Man kan anvönda dem både till fest och vardag. 
 
På kvällen sen blev det bara att jag var hemma och tog det lugnt. Jag ville/vill friskna till mig lite nu. Jag vill börja träna... Så kvällen tillbringade jag framför mammas dator och försökte hjälpa henne att starta igång hennes iPhone. Hon är en extrem nybörjare och det är lite segt att sitta där och ba "för att gå dit nuddar du med fingret på den platsen mamma... ja mamma den 'säger till' när du får ett sms.. osv osv..." Men gulligt är det ♥
Jag fick även ett oväntat besök senare mot kvällen. Ami kom över och vi gosade ner oss i sängen med gifflar och vindruvor framför LOL. Herregud så underbar den är. Jag kan inte få nog av den! Han är så snygg också! 
 
Idag då. Ska snart springa iväg till tåget och ta mig in till stan för att möta upp Linn och Douglas. Vi ska köpa mat och gå hem till Doggelito och göra brunch. nomnomnom..! Sen klockan 13.30 har jag bokad tid för ansiktsbehandling på Spa by us. Var där i början av sommaren och kände mig helnöjd så tar en behandling nu innan skolstarten också. I eftermiddag ska jag även passa barn. Får se hur det går.
 
Det är sista dagen på sommarlovet! Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Det här är inte bra. Detta underbara sommarlov är på väg mot sitt slut! Eller snarare är slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback