Första dagen är officiellt över

553787_446175025406051_62521439_n_large
Då vart den över då. Första dagen på skolan den här terminen. Det var kul att komma tillbaka. Jag menar, det var inte särskillt jobbigt. 9.30 till 13.30. Det enda vi gjorde var att skriva utvecklingssamtal och kolla på alla 7or. Ha ha åh jag kan inte förstå att vi var så där små. Det var vi väll inte, eller var vi? Skönt att vara störst, tycker många men jag tycker nog inte det. För då har man inga äldre och roliga att "kolla på". Eller jag tror ni fattar... hehe. 
 
Den "extremt jobbiga dagen" var slut rätt tidigt och jag, anna och Ami tog tåget in till stan. Ami och jag hittade varsin superfina skolväskor. Min från top shop och är i vit mocka. Den hänger ute på vädring för jag sprayade in den precis, så jag visar upp den imorgon eller någon av de kommande dagarna. 
 
Imorgon då. Tom tits med klassen, tjoho! Samling tidigt och sen eftermiddag... inte ett pluss. Sen blir det barnpassning och efter det ska jag, pao och våra kära mammor gå en golfrunda. Se där ja! 
 
Nej, nu måste jag sova! Puss och kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback