Here comes the sun

Godmorgon godmorgon!
Hade en mysig kväll hemma hos S igår. Tjejerna var där och vi kollade på OS cermonin. Var det någon av er som såg den? Hur coolt var det inte på en skala? Så himla bra. Bland det bästa var Spice girls, långa vägar. De är verkligen världes coolaste tjejband. Sen var modellerna helt klart en dröm. Åh skulle dö för ett sånt utséende...! Jag som är ett stort Ed Sheeran fan började gråta när den rödhåriga brittern gick upp på scen. Jag klarar bara inte av det! Han är för underbar. 
 
Även fast avslutningen var lång så kollade vi hela och sen var mamma snäll och hämtade mig. Jag sov verkligen ut idag och vaknade av mig själv (vet itne hur länge sen det var sist!). Solen skiner och jag har tagit min frukost bestående av en apelsin och mitt underbara gröna te ute i solen. Ska försöka få lite färg nu innan skolan börjar också, det lär bli svårt iom att detta är Sverige...hehe.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback