Hur kan jag ha missat det?

Det har såklart kommit ut en ny säsong av Awkward. och jag hade helt missat det! Nu har det redan kommit ut typ 10 avsnitt! Herre, måste hålla koll på detta bättre! Har kollat på ett nu, men internettet verkar inte vara på min sida så det laddar extreeeemt långsamt...! 
 
Ska gå och lägga mig ganska sådär tidigt idag, Imorgon ska jag träffa släckten och ha unsättning för morfar på Djurgården. Efter det ska vi alla äta lunch och sen springer jag iväg till en modellcasting. Wish me luck, i will need some. hehe. Har gjort ett tidsinställt inlägg för eftermiddagen som är en liten "historia" kan man väll säga... Får se om jag hinner blogga imorgon bitti. Ciao!
1343323941928700_large246712885807071548_lvif6xhj_c_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback