You said that you didn't know what to do without me, but it seems like things have changed

Tjenare bloggen! Hur är läget? Livet är på topp och jag mår bra. Har haft en litejobbig dag men gårdagens glädje sitter fortfarande kvar. Jag slängde in ett inlägg från mobilen igår innan jag gick och la mig, men jag tror nog att ni uppfattade vad jag hade gjort. Jag var på Coldplay. Det var helt magsikt. Topp 5 av det bästa händelser i mitt liv hittils. Det var så sjukt kul. Man blev helt chookad över hur mäktigt allting var. Ibland stannade jag upp och tänkte "det här är helt sjukt", det gick inte att förstå. För er som inte var där eller inte har sett Coldplay live måste verkligen lägga till det på er buget-list.
 
Dem är extremt talangfulla, och har verkligen det som krävs för att vara artister. De är inte kända för att de ser bra ut, för att deras föräldrar är kända,eller någont liknande, utan de är kända för att de är äkta-tallangfulla artister. Vilket fick många olika typer av människor (30 000) till Stockholms stadion igårkväll. Till höger kunde man se en 50 årig man vara förtrollad av det han såg och härde och till vänster ett gäng 18 åringar som skrek högre än förr. Coldplay har ett budskap med sin musik som når fram till alla människor. Folk grät av glädje.
 
Jag fick tag på biljetter till mig och Johanna i sista sekund och jag är så glad över det. Jag har försökt få tag på biljetter ett tag men sa inget i bloggen för jag hade inga garanterade. Gårkvällen är ett minne som kommer att sitta i resten av mitt liv. 
 
jag kom hem vid 12 och det var ganska svårt att ta sig upp imorse. Byggarbetarna var inte här idag för det är någonting som tydligen ska torka. Allt med byggeriet går ganska långsamt och jag börjar tröttna på att bo i en stor röra. Jag vill få iordning allting nu! 
 
Jag slutade vid klockan 12 och tog mig hem i ösregnet. Mitt hår blev förstört och jag blev genomvåt. Ska försöka ta och gå en sväng med Pennie men regnet slutar aldrig! Det har hållt på så här hela dagen. Men innan jag går ut i mardrömmen så ska jag göra en sak... baka cupcakes ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback