Anna, nej!

Imorse när jag vaknade så kom jag på att det troligtvis var min namnsdag. Jag brukar aldrig komma ihåg det men mamma gör det alltid. Så jag sprang in i köket men inget paket låg på min plats. "Är det inte min namnsdag idag" hehe det flög ur min mun det. Första gången någonsin som jag påminnt mina föräldrar om en sådan sak. Mamma kom sen med ett litet fint paket. Det var en huva. Lite svårt att förklara, ska visa er någon gång. Under hela dagen gick jag och trodde att Anna var namnsdagen idag men nej. Tydligen så var det fel och mamma och pappa hade inte haft fel fel för det var inte idag. Det är den 9/12. haha! Jaja nu blev det lite fel men huvan kom i tid appropå vädret idag... ;) 
Känner att stavningen i detta inlägg inte var särskilt bra men jag orkar inte kolla... dyssebarn här. 
542669_492165307491115_1227281059_n_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback