Dag 1

Då ska vi se här. Tio saker om mig. Ska försöka komma på lite roliga, men jag min fantasi är ju inte den bästa. Där har vi den!
- Jag har inte så bra fantasi när det gäller att komma på saker snabbt. 
- Jag avskyr kyla, av alla typer.
- Jag har aldrig färgat, tonat eller slingat håret.
- Jag kan lätt få svindel men jag är inte rädd för höjder.
- Jag älskar känslan av att vara på en flygplats.
- Jag är extremt svag för sötsaker.
- Jag gråter (glädjetårar) så fort jag ense ger ifrån mig ett litet skratt, det är brutalt.
- Mina fötter slutade växa när jag var 12 år.
- Jag har haft nackproblem sedan jag var 6 år då jag lånade ut min kudde till en kompis så jag fick sova utan (vilket inte låter så hemskt men av något konstigt vänster så var det så det började).
- Jag har svårt att räkna tal/bokstäver när de ligger precis bredvid varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback