Dag 2

Det kanske är lite oväntat men jag saknar verkligen mina kompisar från förra sommaren. På bilden ser ni Davide från Italien. Saknar honom massor. Har inte träffat honom sen resan men hoppas verkligen att vi ses i framtiden för han är helt fantastisk. Det sista vi sa till varandra var: Jag "and promise you will stop smoke?" Davide "Yes yes, ofc this is the last one" haha och var det sant? Nej, facebook can tell. Ni vänner från resan som läser det här får nog också lite blött under ögonlocken nu, eller? Om ni tänker till baka på alla härliga minnen. För er som inte varit på en sån här resa säger jag personligen att ni verkligen borde åka. Det är över sommaren så inget år behövs gå om och man får vänner för livet (jag har hälsat på kompisar i andra delar av Sverige och Danmark och umgås med flera här i Stockholm). Davide är en person som jag ibland kommer att tänka på att jag saknar riktigt mycket.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback