Dag 6

Jag måste börja med att säga till mitt försvar att denna bild togs för 2,5 år sen på min systers studentskiva och då var det boolywood teama och jag vet inte riktigt varför jag leer som en jag vet inte vad... men men om det är den enda bilden som jag har på min familj så får det bli den till bloggen. 
 
MIn familj består av mig (nehe), min äldsta storasyster Emelie (brunette), den mellersta systern Carolina (blond), min köra mamma Suzanne och min lille stora far Christer. Sen så har en person som inte finns med på bilden en enorm plats i vår familj och det är vår bästa hund Pennie. Hon har funnits med oss i 12 hela år och jag skulle inte kunna tänka mig att leva utan henne eftersom vi har vuxit upp tillsammans.  
 
För tillfället är det endast jag och Pennie som bor hemma med mamma och pappa för mina systrar har blivit stora :') och flyttat hemifrån. Emelie bor inne i Stockholm och Carolina i England. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback