New year, new promises

Till ny år brukar de flesta göra nyårslöften. Någonting man lovar sig själv att man ska åstakomma under det nya året. Sen är det ganska vanligt att man glömmer bort sitt löfte en vecka in i januari. Jag hade faktiskt tänkt bjuda er på mitt löfte, som jag inte tror kommer rinna ut i sanden längst årets gång. Jag har två saker som jag ska börja med. Vet inte om den första kan kallas "nyårslöfte" men jag tänkte iaf starta det efter nyår. 
 
Det första är att införskaffa en bok som jag ska börja skriva ner min "Bucket list" i. Jag vill att den ska vara speciell och inte bara vara ett anteckngsblock. I den ska jag sen skriva ner allt som jag vill hinna göra innan jag dör. Och sen kryssa för varje sak efter jag har gjort det. 
 
Den andra är att införskaffa en låda. I lådan ska jag sen stoppa i en liten lapp där jag skriver en härlig upplevelse jag har gjort, som har fått mig att må bra. Och när året är slut ska jag läsa alla lappar med fina minnen året gett mig. 
 
Vad har ni för nyårslöften? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback