29.02.12

Skottår i år! Käns lite konstigt, eller nej inte. Har inte riktigt tänkt på det, he. I och med att jag är i Åre så har jag tagit det lite lungt på blogg fronten om ni förstår.... därför tänkte jag köra en liten snabbis om hur det har sett ut för min del sen jag bloggade sist!
Måndags åkte jag skidor med mina kusiner som också varit här uppe. Först var det inte så härligt väder men sen på eftermiddagen så blev det hur fint som helst!! Igår så träffade jag upp Louise och åkte med henne hela dagen, åkte bort till rökullen och hoppade lite. Haha Louise var så himla skön. Kan inte ritkigt erätta för det skulle bli så konstigt så ni skulle inte förstå men jag ville bara ha det sagt... Sen snackade jag även med Eddie på skype ett tag. Han är ju i Ramundberget och jag är här. Alla hans kompisar är tydigen i åre så han vill också vara här men men! Idag mötte jag först upp Louise, Freddi och Clara. Vi åkte runt lite men det var ju så himla äkligt väder så vi åkte inte så mycket. Till lunchen sen så kom även Albert och Emma och sen Bella. Vi alla ville åka åt lite olika håll efter lunch så jag, Freddi och bBella höll oss vid Tott.
Nu har jag kollat på ett O.C avsnitt men det är så dålig kvalite på datorn så jag får damp! Nu måste jag duscha!! FÅr se vad som lir av ikväll! Här kommer lite bilder från dessa dagar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback