Ed Sheeran

Jag är helt galen i hans musik. Den är så bra! Jag lyssnar på den och får bara massor med härliga känslor. Han verkar vara en sån go kille och bara massa snuff! Jag har väldigt speciella ord när jag ska beskriva personer/saker så det kanske är lite svårt för er att förstå men det är bara att hänga med så got det går ;)
Återgå till ämnet... Ed ska ju komma till Stockholm under sportlovet (3mars) och hans konsert är helt slutsåld!!! Jag har panik! Jag måste verkligen få tag på biljetter!!! Det är inte acceptabelt det här, jag måste verkligen! Även om det bara är en så att jag blir tvungen att gå ensam, jag måste se honom live :') Snälla lite tips eller hjälp?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback