Kvällens planer


Äntligen! Nu är det fredag, ja sista fredagen som 15 åring för mig! 
Förr om åren (haha det låter som att jag typ ska fylla 80) så var jag helt galen dagarna innan jag fyllde år. Jag var så frväntansfull så att jag bara sken upp hela dagarna. Nu är det en annan visa, haha nej men jag har varit typ "ahhh idag är det exakt 5 månader tills jag fyller år" haha men dem senaste dagarna har bara kommit och jag förstod inte förns i morse att jag fyller år imorgon! Årets höjdpunkt! 
Nu ska jag inte prata om imorgon....
Jag ska senare dra in till stan och äta middag med Linn och Douglas på någon härlig restaurang. Linn tycker Vapiano för hon tror att vi kommer att komma in... haha vi får hoppas hon har rätt! Annars så får vi se var det blir!
FREDAG♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback