Nya åldern börjar bra!

Har haft en underbar kväll med massor med härliga personer! Började med att jag åt middag med Linn och Douglas på en kinarestaurang som jag först var lite skeptisk mot, men det visade sig bli bra. Efter maten drog jag och Linn till Lidingö och var hemma hos Linn i typ 40 min. Vi drog sen till en kille som heter Adrian som hade fest, super trevliga människor! Kände inte så många, vilket var ganska skönt! Träffa nytt är alltid lika kul!! Vid 00.00 sjöng även et helt gäng för mig, jättegulligt av dem! Taccckk till er som läser der här och som var med!! Jag blev super glad!
Nu ligger jag nedgosad i sängen och ska soova!!! Puss och Godnatt alla ♥
Jaa du, vilken är bäst? iPhone 4 eller iPhone 4s??
haha ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback