Onsdag

Okej jag vet! Förlåt för min otroligt dåliga uppdatering, har egentligen igenting att skylla på... Den här veckan har vi haft Elevens val hela vecka och kommer fortsätta ha det veckan ut. Jag har franska och engelska. Det är faktiskt otroligt soft, vi har inga läxor under hela veckan och sen är det ju sportlov så det är cilll!!! Nu ligger jag i sängen och kollar på Top Model Sverige, haha åh gud dem är för knäppa. 
Idag slutade jag halv två och sen gick vi hem till Anna och åt mellis, sen skulle Sophie och Anna på tennis så jag åkte hem en stund för att sen sticka till gymet med Pao. Gick bra idag! Känner alltid efterråt att jag skulle kunna köra lite till men när jag väl är där så är det så stöööört jobbigt.
Nu måste jag sluta! Puss och kram på er ♥

Kommentarer
Postat av: Pao

ÅH FYFAN VAD GOTT!!!!

2012-02-23 @ 09:12:33
URL: http://Http://paulinestenseth.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback