Skidsemester

Ai-ys3tcmaalj_e_large
Imorgon åker jag, mamma och min syster upp till åre. Vi ska vara där tills på torsdag! Ska bli riktigt skönt att komma bort ett tag. Det är en hel del människor som ska upp har jag hört men mina närmaste ska inte dit, utan till helt andra ställen. Vilket är synd, men jag ser ju dem snart igen! Saknar dem faktiskt bara utav att tänka på att vi inte ska ses på mer än en vecka, hehe. 
Blogg.se appen fungerar fortfarande inte på min mobil så jag vet itne hur det kommer att bli med bloggningen. Jag ska försöka göra allt jag kan för att få den att börja fungera idag men jag kan inte lova någonting.
Vi åker tidigt imorgon bitti så imorgon blir det nog försök med mobilen men som sagt, vi får se hur det går den här veckan...
Nu ska jag börja packa! Hoppas ni alla får ett fantastiskt lov!
Be kind to each other♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback