Trött tjej

Är så trött. Gick i skolan till halv tre, då slutade vi inne istan för att vi hade varit på Afternoon tea med Engelskan. Jag och Sophie skyndade oss till tunnelbanan för att sticka iväg till gymmet ett tag. Sen hade jag brottom till sången/teatern. Jag var hemma vid sju ochåt middag. Har sen bakat muffins till min fantastiskevän Andrea som är sjuk :( Och efter det kollade jag på Pretty Little Liars!! Åhh herre, det är för spännande! Nu är jag uber trött men ska gå och ta en dush sen bums i säng! Gosnatt readers ♥
har ätit så otroligt onyttigt idag, det här är typ inte ens hälften....
hahahaha, hittade en ganska så rolig app!

Kommentarer
Postat av: Pao

Finns det möjligtvis några muffinsen kvar till lille mig?!?

2012-02-24 @ 10:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback