worst day ever... but at the same time it was okay

Jag är så arg. Jag vet itne hur jag ska börja det här. One direction var i Stockholm idag. Endast 1 dag. De sov inte här, de var inte här i mer än 8h. Men de var ca 15min ifrån mig och jag såg dem inte. Jag vet inte hur jag ska ta mig till!!! Imorse var det hundratals fans på flygplatsen. Det bröt ut koas och bandet var tvugna att springa in i bilarna. Fansen fortsatte vara helt galna under hela dagen. De ställde sig på sopptunnor för att hoppa på deras ryggar, kasta snöbollar i deras ansikten och ruffsat i killarnas hår brutalt. Vem gör något sånt? De är normala människor, de skulle kunna anmäla dem för att de rör dem utan tillåtelse. Jag förstår itne hur de fansen tänker? De förstör för bandet, för oss andra fans, för sig själva och dem kommer itne vilja komma tillbaka hit om det här fortsätter. Hur tänker dem? Jag orkar inte.
Jag och soffi på väg hem från arlanda. Så otroligt arga. Vi var ca 20 pers där nu på kv'llen men eftersom att de som var där i morse hade reagerat så som de gjorde så var bandet tvugna att ta en bakväg. Så nu fick inte 20 normala fans träffa dem pga 300 "hjärndöda" fans.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback