Saker ni inte visste om mig

• Jag börjar gråta så fort jag ens tänker på någonting roligt, då kan ni tänka er hur mycket jag börjar gråta när     jag börjar skratta.
• Jag är 100% djurvän, men äter ändå kött ibland.

• Jag är en vänligt glad person.

• Jag blir arg på folk som är arga på mig utav en töntig anledning.

• Jag är väldigt bra på att dölja hur jag egentligen känner.

• Jag är inte bra på att fokusera. Det är hemskt!

• Jag har haft otroliga hudproblem som barn men är nästan helt frisk från det nu.

• Jag avskyr kylan.

• Jag har svårt för att bli brun på bröstet, vilket är galet fult.

• Jag försöker få mig själv att inse att inte bry mig om vad andra människor tycker om mig.

• Jag har ingenting att förlora men ändå så är jag rädd.

• Jag har upptäckt att jag samlar på papperspåsar.

• Jag tror att jag är född flera år för sent.

• Pauline och Andrea är mina äldsta vänner som jag fortfaranda har kontakten med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback