Black and White

Gå så vi sov skönt! Vi sov i en stor säng och trodde att det skulle bli lite varmt men det blev perfekt. Utvilade (eller nej inte så), cyklade vi iväg till tennisbanorna. Jag, som inte har spelat tennis sedan jag var 9, var riktigt taggad. Sophie har inte gjort något annat än att tjata om att vi ska spela tillsammans. Det gick faktiskt ganska bra. Det är klart att jag inte var bra men bättre än väntat!
 
Nu har vi ätit lite pasta pesto och kyckling till lunch och ska börja vår färd mot När. Vi ska dit på en stor grillning och den börjar vid 16.00 så vi måste åka snart. Det tar galet lång tid att åka runt här på ön. Vi kommer att befinna oss där hela kvällen men sover hemma, så får se om jag uppdaterar ikväll! Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback