Long time no blogging

En lite mindre charmig bild på oss systrar
Nu har det gått några dagar på lovet som jag inte har bloggat under. Därför tänkte jag berätta lite om vad jag har hållit på med. De närmsta dagarna har jag och min syster varit för oss själva. Båda våra kompisar åkte hem i lördags och i söndags kom några kompisar till mamma och pappa som stannade här tills i onsdags. De + mamma och pappa har spelat golf och inte varit hemma med oss mycket alls. Det har varit riktigt mysigt att bara vara vi två. Vi ses nästa aldrig för hon bor i England och kommer endast hem ibland. SÅ under de här dagarna har vi haft riktig systertime. VI har sprungit runt kvarteret varje morgon (7km), mosat och kollat på film, badat, cyklat, handlat mat (höjdpunk på dagarna här), solat och massor med andra mosiga saker. Det har varit så skönt att bara kunna pusta ut och även få igång träningen igen. Kommer sakna dessa dagarn med systern enormt i höst känner jag på mig. 
 
Cina åkte hem med mamma igår förmiddag. Så igår träffade jag min lilla kusinvitamin. Vi åkte bil med min faster och hennes man i ca 1h sen kom vi fram till ett enormt fint bad. Ett kallkstensbrott här på Gotland som är riktigt vackert. Vi var där och badade hela dagen och sen fick jag skjuss hem igne. Jag och pappa + pennie är de enda kvar här nu. Det är fint väder så vi hade tänkt åka ner till badet och ta och lägga oss där ett tag! Lite konstig bloggning nu kanske men men bättre än ingenting. Ciao!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback