25 Juni 2012

Jag vet jag vet... sämst uppdatering de här två dagarna.... Har inte riktigt någon förklaring för igår. Det var nog att jag mest inte gjorde någonting. Jag var bara hemma och slappade. Hjälpte pappa att kilppa gräset och gick över till mina grannar och "prov passade" deras son. Hur söt som helst! Ika = Fredrika. Det kanske var därför som jag inte bloggade igår, det hände typ ingenting. 
 
Varför jag itne har bloggat idag beror på att jag inte har haft tid. Lite tvärt emot igår helt enkelt. Jag åkte först ner till Vårdcentralen och tog TBE spruta och efter det skyndade jag och mamma oss in till stan för en liten runda. Jag har haft en hel del att fixa innan mitt konfa och nu känns det som att allt faller på plats. Jag har fixat golfklubbo + bag + golf saker, konfa klänning, kläder till konfat, krämer (shampoo, balsam m.m.) och underkläder. Ja det mesta är klart! Kan börja pusta ut nu såhär två dagar innan. 
 
I och med att jag åker bort på konfa så kommer jag tyvärr inte kunna uppdatera bloggen på hela 2,5 - 3 veckor (!!!!!). Jag får ångest så fort jag tänker på det. Ni får hålla ut och klicka er in hit igen efter den 15 Juli då jag är tillbaka som vanligt igen! Då kommer jag ha mängder att berätta och massor med bilder! 
vad hände med det underbara vädret :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback