Dagen vi väntat på

Igår fick vi på Sammis i 8an äntligen sommarlov! Ett efterlängtat lov som äntligen kommit, haha. På förmiddagen samlades vi alla och städade i skolan... lite halvt segt sådär men det var helt okej. Efter det såg vi 9orna mot lärarna i fotboll. 9orna vann med 4-2, big like! Klockan 15 så samlades alla i aulan och rektorn skulle säga lite saker. Musikprofilen sjöng lite och det delades ut diplom. Jag fick ett! Vilket jag blev otroligt chockad av. Jag fick Jack's vänskapspris. Jag hade helt glömt bort att det skulle delas ut och när rektorn sa mitt namn förstod jag ingenting. Men jag blev såklart jätteglad!
Efter avslutningen så åkte jag in till stan med klänning och hela alltet och träffade upp lite vänner för att fika. Det var jättetrevligt. På kvällen senare så tänkte jag och några kompisar tälta för att "fira in sommarlovet!. Haha ja ni kan ju tänka er hur det slutade. Vi åkte hem klockan två för att alla längtade till sköna sängar. Det blev heller aldrig mörkt så det var lite svårt att sova. Jag kom hem och kollade lite på Tv sen somnade jag som en stock.
Nu har jag varit vaken i några timmar men känner mig så himla trött. Jag har inga riktiga planer för idag, ska kanska gå och se på bio ikväll med tjejerna. Vi får se!
hello handsome

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback