Man gör allt för de man älskar

Sophie min underbara bästavän fyller 15år på tisdag. Johanna kom för några veckor sen på att vi borde ha någonting för henne. Jag och Ami, kom på iden förra onsdagen. Planen var att hon skulle gå på disaster date med en killkompis till oss. Vi lurade henne och sa att vi och hans kompisar (inklusive honom) skulle gå på bio men det blev endast Sophie och Richard. Efter det så mötte två av Richards killkompisar upp dem och började bråka med Richard. Sophie fick panik, men killarna spelade ju bara fast det hade inte hon någon aning om. Efter det ringde jag och sa att de skulle komma hem till Ami. Vilket sen blev av och så avslöjade vi allt för henne där! Hon hade ingen aning om någonting och blev helt överraskad. Det var så jäkla bra gjort av oss men framför allt av killarna! Haha, helt underbart! Jag hade med mig min kamera för att ta lite bilder i början när hon kom men det slutade med att kameran var med under stora delar av kvällen. Riktigt tur att det var min kamera och inte någon annans för det är många bilder som inte är särskillt smickrande...

Sophie du är underbar! Grattis i förskott och hoppas att du får en underbar födelsedag. Du är en fantastisk vän som jag inte kan klara mig utan. Jag älskar dig ♥

Kommentarer
Postat av: S

Tack för allt, du är bäst, älskar dig så <3

2012-06-03 @ 15:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback