När man inte har setts på länge tar det lång tid att berätta en sak

Alarmet gick igång klockan 10.00. Jag vaknar mer utav att min syster kommer in och lägger sig i min säng klockan typ 05.00 och sover hos mig hela natten (morgonen). Jag kännde mig faktiskt inte särskillt trött vilket var skönt. när jag kom upp upptäckte jag att jag itne hade några ingredienser hemma! Det är är nämligen så att jag har haft brunch för de finaste. De skulle komma klockan 12.30 och klockan var då 10.30 och jag gick upp. Fick lite panik. Jag och pappa for iväg till Mörby centrum och handlade snabbt.

När jag kom hem så kom också Pao över och hjälpte mig. Tjejerna kom i tid och vi gjorde klart det sista av pannkakorna. Det blev riktigt bra. Hanna hade också med sig muffins. Vi satt och snackade och åt i ca 2,5 h för sen behövde de åka för Emelie skulle iväg på match. Vi hade inte setts på länge så det var så mysigt att ses igen och vi hade massor att prata om. Nu har vi lovat att vi ska ses nästa helg/vecka för eftersom att det är sommarlov så nu kan vi ses hur mycket som helst!
Pao

Pennan

Pao

Hanna

Pao, Hanna och Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback