Två dagar i ett

Nu när jag har Sofie på besök så blir det inte så bra uppdatering. Först och främst beror det på att jag inte vill vara oartig mot henne och uppdatera bloggen när jag är med henne. Sen vill jag vara så mycket som möjligt med henne istället för att sitta och skriva på bloggen.

De två senaste dagarna har jag och Sofie varit i gamla stan, sett på bio, shoppat och ätit på Friday's. Vi har haft det riktigt mysigt och jag har lärt henne en hel del om vår lilla stad. Jag är mest förvånad över hur lite jag verkligen kan. Jag trodde jag visste mycket mer än vad jag egentligen kan. Inte bra. Det lilla jag kommer ihåg är från alla studiebesök med skolan som man egentligen bara tyckte om för att man fick ha matsäck med sig men lyssna noga nu barn, ta vara på dessa besök för det är kul att veta lite om sin stad. 
Eftersom att jag inte kan så  mycket så tänkte jag visa er ett gäng bilder istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback