You know it's summer when you don't remember how cold it was in the winter

VIlket underbart väder. Förlåt att jag är så tråkig som börjat med det men det är verkligen härligt att det äntligen är sommar! Jag är en helt annan människa på sommaren. Man mår så mycket bättre utav att det bara är varmt och sol. Dagen för mig har egentligen inte varit så bra men sen mådde jag plöttsligt mycket bättre. Tror att det har med vädret att göra.

När det gäller skolan har dagen varit lign. Hade ett matte-test imorse men orkade inte med det för betygen är satta redan. Såklart så gjorde jag det men jag brydde mig inte riktigt om resultatet. Efter det åkte jag ner till torget och tog Gardacilspruta. Det gjorde inte så ont och det var skönt att det var över. Jag skyndade mig där i från för jag och några andra i min franska grupp skulle göra en franskfilm. Den var inte alls seriös och vi sa ingenting för det är en musikvideo.

Eftersom att jag är med i elevrådet (blev med där förra månaden) så var jag med på årsmötet!Fick godis och vi pratade om nästa år. Jag missade då nästan hela svenska lektionen men det gjorde ingenting.

Ikväll är det klassträff, för vår killkompis i klassen är hemma från Hong kong! Åh så mysigt!! Han gick i vår klass i 7an och han är hemma nu över sommaren. Det ska bli så mysigt!! Vi får se hur länge det håller på, kanske gör någonting annat sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback