Frisk som en nötkärna

Jag borde verkligen bli bättre på det här med rubriktextet. Det är inte min starka sida, otroligt okreativt! Idag mådde jag bättre och drog mig upp till skolan. Tisdagar är estet-dagen på veckan så det var lugnt! Nu ska jag sleepa och känner lite dåligt samvete över att jag avslöjade en sak lite väl mycket om/som har hänt min kompis Paul som ni har hört om en del... Hoppas det var ok Pao?!
För att sluta detta inlägg gott så tänkte jag berätta att jag och Dogge ägde på hemkunskapen idag och vi fick massor av beröm (kanske för att vi smörade en del). lol jag är för rolig först "gott" sen "smörade" haha fattar ni? Våra bullar blev bäst!!
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback