I am the happiest girl inte the world

Hade ett mattetest i morse som faktiskt gick bättre mot slutet av det, vilket brukar vara helt tvärt om. Sen var det franska vilket också gick bra! Fick alla uppgifter gjorde och kände värsta goet, lol. Svenskan gick dock inte så bra men jag gjorde en del sen när jag kom hem och kände att flytet kom igång i skrivandet! Hur fint väder är det inte ute idag? Jag mår som bäst när det är så här. Livet leker när solen schteker, en fras jag använt mig mycket av idag heh. Snart kommer Ami över hit och vi ska börja göra ordning mat för senare kommer Emelie och Hanna hit och ska äta middag. Planerna för senare ikväll ligger olika, vet inte riktigt ännu!
Puss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback