Mellis såhär en vanlig onsdag

Har varit hemma i några timmar nu och är så less på skolan. Bokstavligt talat känner jag mig helt förvirrad... vet inte riktigt vad jag ska ta mig till!!! Har pluggat "hela" em och gått med Pennie. Nu sitter jag och äter det ni ser på bilden, gott men kanske lite torrt ska kanske ha i lite milk! Lyssnar på Edvins lsta, ser man på Edvin! Jag subscribar den aldrig men jag snor alltid hans låtar, hehe!! Nu ska jag återgå till mitt förvirrande och så blir jag såklart ännu mer besviken när ny Gossip Girl tydligen inte kommer fönrs 2/4 (!!!!) Puss på er och hoppas att ni har haft en trevlig dag, denna vecka är inte min bästa om man säger så... längtar till helgen då allt bara kan försvinna och man får göra vaaad man vill!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback