Morsning korsning

Läget? Sitter med en kopp Mangote (favorit) och ska plugga lite Historia. Mormor är här på middag, jättemysigt när man inte ses så ofta. Lite om min dag: Har sovit idag. Nej men det var skönt att kunna sova till iaf 10, då väcks man av en viss Joanna som kände för att berätta lite saker. Jojo, men jag och Soffi låg kvar i sängen till 11. Segade oss i några timmar sen stack jag till gymmet!! Har inte varit där på någon vecka så körde riktigt hårt. Jag kom hem vid 15 och ville verkligen åka in till stan för att sitta vid vattnet och äta jordgubbar (detaljerat haha), för det var så härligt väder. Men det var ingen som kunde :'(
Den här veckan har inte varit så bra för min del. Jag har varit otroligt deppig och bettet mig konstigt. Inge bra alls. Nu ska nästa vecka bli kanoners så jag ska gå och lägga mig tidigt idag men också plugga. Dagens låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback