Musik - min drog

Music is my drug. Det är så sant osm det är sagt. Klart att jag skulle kunna leva utan det men det är någonting som jag mår bra utan, det liksom styr käsnlor. Om jag känner för att bli lite piggare och gladare så är det bara att sätta på en fest låt (inte en lugn även om den är bra för lugna låtar= däääppp låtar). En låt som jag stör mig på att den inte finns på Spotify är          Mariah Carey- Bye bye. Den är mer däpp låt men den är så bra så jag lyssnar på den även när jag känner för att inte vara nere...
Själv är jag inte så musikalisk av mig, dansar ju och går på sång men jag skulle nog aldrig kunna jobba inom musiken, haha! Jag sjunger t.ex. hela tiden. Om jag går ensam/är ledsen/ göad/ har tråkigt you name it jag sjunger konstant.
Musik berör verkligen och jag vet att hela världen känner samma sak men jag kände bara för att ha det sagt, lol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback