Inspiration

Tumblr_lvqraf2b041qhyslzo1_500_large
Okej ser inte så där värst bra ut ATM så ingen bild nu, men slänger in någon senare!
Igår åt jag middag hos Linn, kände mig inte 100% frisk igår och i förrgår men drog mig själv upp ur sängen och stack iväg med tåget mot Lidingö. Vi hade inte setts på hur länge som helst så det var verkligen mysigt att ses och bara ha lite girl time. Snackade om allt möjligt! Fick även min Love Spell som hon var så söt och köpte åt mig i London, i och med att jag var tvungen att slänga min på Avicii :'( Efter middan drog vi till en kille som heter Jacob med Elena och Lovisa. Vi var där typ först så det var lite.. eh ja. Drog sen hem för som sagt så mådde jag inte så jättebra och var typ halvt död på tåget hem.
Idag är det Lördag och nya tag!! Har spelat golf och ätit glass, wehå! Ikväll, yes då kör vi igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback