Wake me up

Nu blir det ett sånt där inlägg som summerar hela helgen igen, vilket inte är bra. Jag måste börja förbättra mig, fy freddie. 
Fredags var superkul. Jag hade middag hemma med eliten. Jag som inte är världsbäst på att laga mat gjorde en lite speciell sallad och sen var Hanna hur söt som helst som tog med sig massa goda sötsaker. Pao kom sen också och hade med sig Ben & Jerrys (!!!). 
Lördags var tummenupp hela dagen. Gick ganska bra på golfen faktiskt! Sen ringde jag Pao som hade en hel del att berätta (åh jag är så glad för hennes skull, jag började hoppa och skrika när hon berättade haha). Jag och mamma åkte sen till Barkarby Outlet och hittade ett par riktigt fina saker. På kvällen var jag bjuden på tjejmiddag hos Johanna. Vi var ett gäng tjejer och det var jättetrevligt. Jag kände inte alla så jättebra sen innan men vi hade det riktigt kul!! 
Nu är det le dimanche och det betyder inget annat än plugg och träning -.-' . Så nu gäller det att göra en del plugg så att jag blir klar med det inför veckan, puss och kram på er!


Kommentarer
Postat av: Pao

En bra helg helt enkelt! ;)

2012-03-26 @ 08:12:48
URL: http://Http://paulinestenseth.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback