borde nog ha bloggat

skäms lite över att säga hej efter typ en vecka men HEEEEEJ!
Solen har stekt på galet idag och jag låg och solade i några timmar på efter middagen. NU har jag även pluggat lite och ska iväg med mamma till Ekudden för att äta middag. Pappa är utomlands och ja dem andra systrarna vet ni nog vart dem är, så det blir bara jag och mami idag. Hoppas att jag har fått lite bränna också!
De dagar som jag inte har hållt er uppdaterade har jag helt enkelt bara försökt att ta det lugnt och pluggat. Har varit ute och spruning några varv i skogen också. Annars så tror jag mitt liv har flytit på som vanligt, lol.

Kommentarer
Postat av: Pauline

du är världens vackraste varelse

2012-05-24 @ 21:31:41
URL: http://paulinestenseth.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback