God natt

Eftersom att det hade varit fint hela förra veckan så tänkte jag att det kanske skulle vara lika härligt idag, så imorse blev det shorts och endast en kofta till skolan. Det blev då inte som jag tänkte... Fick cykla hem i regn och kyla. Kommer nog bli sjuk igen.. Jag var kvar med Mickis efter skolan för att plugga inför Kemilabben vi ska göra en och en på onsdag. Det gick nog ganska bra, i think. Eftermiddagen spenderade jag d i skolan och kom hem till middagen och efter det så skypeade jag med Charlotte om när jag ska komma till henne i sommar! Åh så jag längtar! Det verkar som att jag fyger till köpenhamn i slutet av Juli och stannar där i några dagar! Sjukt spännande.
Kom även precis hem från en prommenad med bebis och henne broder, otroligt mysigt. Nu är det sängen som gäller!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback