If you snooze you loose

För att vara helt ärlig kan jag säga att jag nästan alltid snoozar, men det jag menade var att jag inte har sovit ut på flera veckor. Och även nu när det är långhelg igen så är det ingen rast ingen ro. Jag var med två filurer på bio igårkväll, vilket var riktigt mysigt. Vi såg the Vow (älska mig igen). Den var helt underbar. Gud så snygg han är! Hur sorglig som helst men samtidigt helt underbar, jag ville itne att filmen skulle ta slut. Jag gick och la mig vid typ ett och så gick jag upp halv nio imorse. Sophie skulle varit här klockan nio, men fint folk kommer alltid försent eller hur soffi, heh? Vi ska nämligen åka och handla mat för klockan 11 kommer två killar i min klass också hit för vi måste öva inför vårt matlagningsprov vi ska ha på tisdag nästa vecka. Det är faktiskt riktigt roligt! Senare idag ska jag och de två filurerna in till stan för att kolla lite och ikväll ska jag och S på Djurgårdsmatch! Wehå, taggzorz. (lol)
Friends are like boobs. Some are big. Some are small. Some are real. Some are fake.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback