Sista dagen på "helgen"

God dagers!
Idag är det då den sista dagen på den här underbara långhelgen. Jag pratade med S om det förrut och den här helgen har verkligen varit underbar! Idag gick jag upp 10 (!!!), förstår inte hur jag kom upp, för att ta mig in till stan. Jag och S åkte in och mötte upp Hanna och Emelie. Vi gick först alla fyra till kungsan med alla underbara blommor och satt vid "vattnet" där. Vi såg även att det är massor med prottester ute idag, riktigt läskigt tyckte vi och det var det faktiskt. Dem skrev och skjöt med pistoler!
Efter att ha suttit i Kungsan ett tag så gick vi till stora Åhléns takvåning och åt lunch. Det var helt underbart väder ute idag och är det fortfarande så jag bara hoppas att det ska hålla i sig! Jag fick med mig ett par vita converse hem, vilket var ett otrligt bra köp. NU sitter jag och har precis ätit lite mellis och ska nu.... gissa vad.... plugga! FML, jag orkar inte det här. Har både prov och läxor den här veckan. Aja som sagt, den här helgen har varit grym men nu back to school.
Hanna du är bara för vacker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback