Vår humor

Jag och mina kompisar har fått frågan. Beskriv er humor. Vi visste inte riktigt vad vi skulle svara. Svaret ur min mun blev: Ni skulle aldrig vilja träffa oss igen för ni skulle tycka vi var helt psyko. We are all over each other. Dem förstod inte riktigt vad vi menade.

Det går verkligen inte att förklara vår humor. Den är otroligt speciell och om man inte är med och upplever den så tror jag att amn aldrig kommer förstå riktigt. Vi älskar weheartit, the typical svensken, like a swede, le derg, lillabloggen, janowskins, rmm, annagina om många mer. Det är klart att det är många andra som gör det också. Vi driver med allt och alla (inklusive oss själva, om inte mest om oss själva). Nu tror ni säkert att det inte kan vara så himla speciell humor trotts allt men som jag sagt tidigare: Den går inte att förstå om man inte upplever den. I min blogg har ni säkert inte riktigt förstått allt jag har skrivit och det är nog ett utav dem skjälen till att denna tönt blogg inte är så stor, höhö.
574796_286597444757823_100002227086423_641551_2018726550_n_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback