heja heja!

Nu kör vi, blogginlägg här igen! Läget då? Eftersom jag inte sa peppar peppar igår när jag skrev..."sen när det ligger ett lager snö..." så gjorde det så klart det imorse när jag vaknade. Såg det inte först utan fick reda på det från ett sms av M. Äntligen är julen här! Snön kom precis i tid i år. Kunde inte blivit bättre. 
 
Dagen startades med ett piggt humör och klickade inte på snooze en enda gång (!). Fysik prov efter det (gick bra tills jag kom på efteråt en stor miss jag gjorde) men jag ska snacka med min lärare. Biologi check. Lunch och sedan vollyboll. Älskar klassen. Vi är för underbara, det gick riktigt bra. Om man bortser från alla stönande skrik och armverk så var allt som en vanlig gymnastiklektion hos klass 9e. 
 
Nu ska jag ta mig ann lite plugg och sen ska jag över till grannen för att kolla till lilla J innan jag passar honom på lördag (så att han är van vid att jag är där). 
 
Au revoir ♥
Dog-on-a-jetski_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback