22 oktober 2012

Hej hej bloggen! 
 
Efter att jag la in bilderna på min garderob på Weheartit igår så fick jag många fler unika läsare och dessutom några till följare, vilket var riktigt kul! Så välkomna alla nya, haha! 
 
Dagen har varit riktigt seg. Jag vaknade upp av alarmet och var extremt trött. Jag tog mig iväg till en svenska lektion och sen hade jag lång håltimme då jag cyklade ner till doktorn för att ta sista gardasil-sprutan. Sen satt jag och pluggade lite i skolan innan det var dags för sista lektionen Bild. För er som tror att bild är enkelt, you're wrong! Det är faktiskt riktigt svårt. Idag skulle vi dock bara skriva massor med saker men det är fortfarande mer komplicerat än vad man tror. 
 
För att jag ska komma igång lite på en ny vecka så ska jag nu dra iväg på ett ViPr pass. Det borde nog få kroppen att komma igång lite. Sen blir det plugg... Puss! ♥
Tre bilder från i somras, saknar värmen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback